霊界大師 眞魚.らすかる国王MAO の26世紀先の未来まで残す。TIME CAPSULE BLOG2011年~

26世紀先の未来まで残す~『タイムカプセル BLOG』これが、僕の人生を懸けた霊能力の活用法です。

眠る前にもう一曲・・Barry Manilow - I Write The Songs

イメージ 1

Barry Manilow - I Write The Songs 

http://www.youtube.com/watch?v=rMBycZq66ks



I've been alive forever
And I wrote the very first song
I put the words and the melodies together
I AM MUSIC
And I write the Songs

I write the songs that make the whole world sing
I write the songs of love and special things

I write the songs that make the young girls cry
I write the songs, I write the songs

My home lies deep within you
And I've got my own place in your soul
Now when I look out through your eyes
I'm young again, even tho'I'm very old

I write the songs that make the whole world sing
I write the songs of love and special things


I write the songs that make the young girl cry
I write the songs, I write the songs

Oh, my music makes you dance and gives you
spirit to take a chance
And I wrote some Rock'n Roll so you can move
Music fills your heart.
well that's a real fine place to start
It's from me, it's for you
It's from you, it's for me
It's a worldwide symphony

I write the songs that make the whole world sing
I write the songs of love and special things
I write the songs that make the young girls cry
I write the songs, I write the songs

(REPEAT)
I am music and I write the songs


和訳

僕は長い間生きてきた
そして言葉をメロディーに込めて
一番最初の歌を作った
僕は音楽
そして僕は歌を作る

世界中で歌われる歌を作ろう
愛や特別な出来事の歌を作ろう
若い女の子を泣かせる歌を作ろう
僕は歌を作る
僕は歌を作るんだ

僕の家はあなたの心の奥深くにある
あなたの魂の中に僕の場所があるんだ
あなたの目を通して世界を眺め
僕がとっても歳をとったって
もう一度若返ることができる

世界中で歌われる歌を作ろう
愛や特別な出来事の歌を作ろう
若い女の子を泣かせる歌を作ろう
僕は歌を作る
僕は歌を作るんだ

あぁ 僕の音楽であなたは踊り
元気づけてチャンスを与える
ノレるようなロックンロールもいくつか作ったっけ
音楽があなたの心を満たし
本当に素晴らしいことが始まるんだ
僕から あなたに
あなたから 僕へ
それは世界をひとつにするシンフォニー

世界中で歌われる歌を作ろう
愛や特別な出来事の歌を作ろう
若い女の子を泣かせる歌を作ろう
僕は歌を作る
僕は歌を作るんだ

世界中で歌われる歌を作ろう
愛や特別な出来事の歌を作ろう
若い女の子を泣かせる歌を作ろう
僕は歌を作る
僕は歌を作るんだ

僕こそ音楽!
僕は歌を作るんだ